måndag 12 oktober 2009

Hjärteljud och stjärterum

Ojojoj. Helgen har varit intensiv. Eller det var intensivt igår iallafall!
Runt 12 snåret då jag hade tänkt att börja göra saker på riktigt, typ diska osv, så visade Jossan mig lite lägenheter på hemnet. Det är tydligen bra att bo större när man har barn...
Iskall som jag är hoppar jag på tåget och vips så får allt jag skulle göra vänta och vi går på visning.
En ganska liten men välplanerad trea i mysiga Sundby/Bromsten med två fantastiska uteplatser och galen småhuskänsla!

Och som om det inte vore nog med den uppståndelsen så bestämmer vi oss för att köpa kvarten! Nå nu är den inte köpt och budgivningen är inte igång men jäääävlar vad vi ser oss bo där! Galet svennigt och mysigt!

Mitt i alla samtal med mäklare och bank i morse så ringer Jossan(som är på väg till BM vid tillfället) och storgråter! FAAAAAN hinner jag tänka, nu är det klippt och det finns inget barn. Hon grät för att hon trillat och slagit i svanskotan(jävla löv) något som sen resulterade i att hon fick höra hjärtljuden hos BM och fick BM konfirmation på att Liten rör på sig! Galet kul!

Imorgon är det Ultraljud men det kändes ändå som en seger att få höra henne berätta om hjärtljuden och rörelserna! Crazy, jag ska bli Pappa!!!!

Har inga iblder på barnet än då men en skön bild på kåken med uteplatsen!


Peace!

1 kommentar:

Johan Karlsson sa...

Coolt
Hjärtljuden alltså! Kåkar kan förvisso vara coola också, men i förhållande till att bli pappa är de ganska o-coola