tisdag 22 september 2009

Träning! DO EPIC SHIT!


Hittade ovanstående bild på en blogg! Älskar den, borde vara ett motto varje dag!

DO EPIC SHIT

Fan det är underbart när det går framåt!
För egen del handlar det då om att bli kvitt sommarens dåliga kondis och styrka! Något som tagit typ 3 veckor. Jag vill påstå att jag är på en liten formtopp just nu!
Har de senaste veckorna även fokat på extrema magpass på kettlebellen där passen avslutats med två tabator, en inriktitat mot mage och en med endast magövningar! Crazy shit!

Detta i sin tur har gjort att jag har blivit kvitt allt ryggont! Super! Plus att alla svingövningar blir duktigt mycket enklare!

Nu ska jag bara se till att komma igång med löpningen!

En liten (suddig)bild på gymets kulor:

Har ni tur kommer en bild på mina kulor nån annan gång ;) Nä kanske inte.

Peace

Inga kommentarer: