måndag 22 mars 2010

Jossan, bebisen och så.

Ja. Har vart grymt dålig på uppdateringen här på bloggen. Jag får skylla på den här bilden som är så rolig att den upptog all min energi. Plus en massa trötthet!





















Jossan är btw jordens grymmaste blivande mamma som producerat ett grymt babynest, ett tokfint lapptäcke och ett mysmysig badlakan.
Förrutom dessa saker är hon huslig och går upp klockan sju på lördagmornarna för att baka och överraska sin kära sambo! Hon är helt enkelt fantastisk!

Barnet kommer att få det så jäkla najs när det kommer ut. Fan vad jag längtar. Jag är dock inte särkilt nervös men antar att när skiten träffar fläkten som kommer jag va galet nervös!
Well later!

4 kommentarer:

Johan Karlsson sa...

Grymt roligt med all uppståndelse kring din uppdatering på Facebook i morse.
Om den icke närvarande nervositeten handlar om förlossningen så blev jag aldrig nervös. Det var inte läge för det. När det väl satte igång låg ju all fokus på det och man hann aldrig tänka efter.

Däremot blev jag tvärnojjig efteråt när allt var klart.

Danne sa...

Haha. Ja det var lite lustigt faktiskt! Jag kan tänka mig att det blir mer nervöst efter än under, känns som att det under blir mer fokus på allt som händer och Jossan!

andersibromma sa...

Ja - nu är det spännande! Jossan's tips kanske slår in. Jag sa 24/3. Vi får se!
Sjyst processkarta!
/// Pappa

Kim sa...

Men va fasen Danne, jag väntar ju på att få se en bild på guldklimpen!!!!!
Stora varma kramar
Kim