fredag 29 januari 2010

Livet från den ljusa sidan!

DE senaste två veckorna har jag haft en lite low skulle man kunna säga. Jag har varit trött på jobbet, rutinerna och så, otroligt trött och haft oflyt. Framförallt tröttheten och väntan tar kål på mig!

Men den här veckan har allt funkat så jäkla bra. Utflykt med kidsen på jobbet i kombination med glada elever och bra kontakt mellan elev och personal(läs barn och mig) har gjort att allt känns så jäkla najs!

Och magen med Liten i bara växer, det är också något som känns tokbra. Dessutom har jga hittat en bra gaddningsartist som jag haft kontakt med som gärna ser långt fram i tiden och ser på skisser som Jossan ska göra! Pepp som fan på den framtida pin-up gadden! Blir i augusti! Ska spara som fan nu!

Nu ska det bli köttkväll och mys med Jossan! Köttet blir ytterfilé från oxe, hade siktat på T-bone men Willys sortiment är milt sagt kefft. Och på söndag laddar jag för chili på högrev! Supernajs!

Fridens!

Inga kommentarer: